بهترین مدل تیشرت کار برای ادارات و سازمان ها

خرید تیشرت کار برای سازمان ها

یکی از موارد مهمی که به عنوان یک قانون در کارخانه ها و سازمان ها رعایت می شود ، استفاده از لباس کار مناسب با محیط و شرایط کار است . در روز های گرم سال ، پوشیدن تیشرت کار به عنوان لباس کار تابستانی در کارخانه ها و سازمان ها مرسوم است .

اما وقتی با یک کارخانه عظیم با نیروی انسانی بالا روبرو هستیم ، هزینه خرید تیشرت کار مبلغ قابل توجهی است .در این لحظه است که به فکر خرید تیشرت کار ارزان قیمت و با کیفیت می افتیم.

اگر قصد خرید تیشرت کار ارزان قیمت را دارید ، این مقاله از دوخت یادگار  ؛ بهترین تولیدی لباس کار در تهران مناسب شماست .

 

مزایای خرید تیشرت کار ارزان قیمت

انتخاب و سفارش تیشرت کار ارزان قیمت

خرید تیشرت کار ، به عنوان ارزان ترین لباس کار  مزیت و ویژگی های زیادی به همراه دارد و به همین دلیل مورد استقبال کارخانه ها و سازمان ها به عنوان لباس کار تابستانی واقع می شود . از این موارد می توان موارد زیر را نام برد :

  1. تیشرت کار ارزان قیمت به دلیل برخورداری از هزینه مناسب ، بار مالی کم تری بر دوش بخش حسابداری می گذارد . وقتی صحبت از کارخانه های بزرگ می شود ، تهیه لباس کار برای این افراد قابل توجه و از نظر هزینه سنگین است .
  2. تهیه تیشرت کار ارزان قیمت به دلیل در دسترس بودن ، راحت است .بیشتر تولیدی های لباس کار قادر به تولید تیشرت کار هستند و این می تواند نکته مثبتی برای کارخانه ها و سازمان ها باشد .
  3. نگهداری و شستشوی تیشرت کار ارزان قیمت ساده است . این تیشرت ها نیاز به اطوکشی ندارد و به راحتی شسته و خشک می شود .
  4. استفاده از تیشرت کار ارزان قیمت موجب ایجاد آراستگی و نظم در  محیط کار می شود .
  5. با کمی خلاقیت می توان از تیشرت کار به عنوان تیشرت تبلیغاتی با کم ترین هزینه استفاده کرد که خود نقش بزرگی در بازاریابی دارد .
  6. می توان به جای خرید لباس کار برای پرسنل ، چند دست تیشرت کار ارزان قیمت تهیه کرد تا لباس کارکنان همیشه مرتب و تمیز باشد .( طبق قانون لباس کار ، کارفرما موظف است در سال حداقل 2 دست لباس کار برای کارگر خود بخرد . )

 

 

مشتریان تیشرت کار ارزان قیمت چه کسانی هستند ؟

مراکزی که از نیروی انسانی به تعداد بالا استفاده می کنند ، بیشتر تمایل به خرید تیشرت کار ارزان قیمت دارند . کارخانه ها ، کارگارهای صنعتی ، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای ، شرکت ها ، ادارات و سازمان ها بیشترین کسانی هستند که تمایل به تهیه تیشرت کار ارزان قیمت دارند .

تیشرت کار یقه گرد آستین کوتاه سورمه ای

عوامل موثر بر قیمت تیشرت کار ارزان

  • خرید تیشرت کار از تولیدی لباس کار ، در تعیین قیمت نهایی موثر است . قیمت لباس کار در مراکز تولید کننده لباس کار کاهش چشم گیری دارد .
  • هر چقدر تعداد تیشرت کار سفارش داده شده بیشتر باشد ، هزینه خرید کاهش پیدا می کند . می توانید از خرید عمده تیشرت کار استفاده کنید .
  • مدل تیشرت کار در تعیین قیمت نهایی تاثیر می گذارد . انواع تیشرت کار ، هزینه متفاوتی دارند . بدون شک تیشرت بدون یقه آستین کوتاه از تیشرت یقه دار آستین بلند ارزان تر است .
  • جنس پارچه تیشرت کار در قیمت تیشرت کار موثر است .برای خرید تیشرت کار ارزان قیمت ، پارچه جودون یا پنبه ای را انتخاب کنید .

اما در نهایت به یاد داشته باشید که کیفیت را فدای خرید تیشرت کار ارزان قیمت نکنید .چرا که خیلی زود مجبور به خرید مجدد هستید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.