خرید و فروش دیگ بخار در مشهد

در این مقاله تمامی نکاتی که برای خرید و فروش دیگ بخار باید بدانید را ارئه مدهیم تا بتوانید یک دیگ بخار با کیفیت خریداری کنید. اگر قصد فروش دیگ بخار را دارید بتوانید به راحتی با تغییرات و تعویض قطعات مهم آن را به نحوه احسن بفروش برسانید. نکاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار مدهیم عبارتند از راهنمایی، معیارهای خرید و فروش دیگ بخار، قیمت دیگ بخار داخل بازار نحوه قیمت گذاری آن، اهمیت نشان استاندارد، نکات ایمنی هنگام خرید و فروش بویلر صنعتی، توجه به برند و خرید و فروش دیگ بخار از برند های معتبر، خرید و فروش دیگ بخار دست دوم ، خرید و فروش از سایت دیوار و 5 دلیل برای اینکه بدون اطلاعات کافی اقدام به خرید و فروش دیگ بخار بویلر صنعتی نکنید. فروش دیگ بخار یک تن . دوتن . 30 تن 550 250 و…

راهنمای خرید و فروش دیگ بخار
خرید و فروش دیگ بخار مانند میدان مین احساس است. و باید قبل از خرید نکات و راهنمایی های را از تجربه افرادی که در حوزه تاسیسات و راه اندازی دیگ ها بخار سر رشته دارند و شما آنها را میشناسید استفاده کنید. صرفا نباید صحبت های شرکت ارائه دهنده بویلر صنعتی را توجه کنید و به آن عمل کنید باید تحقیقات وسیعی در مورد آن داشته باشید. قبل از خرید و فروش دیگ بخار باید حوزه فعالیت خود و نحوه استفاده از بخار را مشخص کنید که چگونه و در چه زمینه ای میخواهید از بخار تولید شده استفاده کنید. و باید مشخص کنید از بین انواع بویلر صنعتی کدام یک مناسب کار شما است.

انتخاب نوع بویلر صنعتی مهمترین موضوع در خرید و فروش دیگ بخار است. باید قبل از خرید با انواع آن آشنایی داشته باشید تا باتوجه به شغل و منطقه و مکانی که برای آن مشخص کرده اید بتوانید از تمامی توان دیگ بخار استفاده کنید.

قیمت دیگ بخار داخل بازار نحوه قیمت گذاری آن


دقت داشته باشید که هنگام خرید و فروش دیگ بخار صرفا بدنبال قیمت ارزان نباشید. اگر بویلر صنعتی شما قیمت پایین و کفیت پایینی داشته باشد بعد از چند ماه کار کرد باید برای تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام کنید. باید در هنگام خرید و فروش دیگ بخار به اندازه و ظرفیت بویلر نیز توجه کنید و نباید دیگ بخاری که خریداری میکنید ظرفیت و اندازه آن بسیار زیاد تر یا کمتر از حوزه فعالیت شما باشد. از دیگر راهنمای های که میتوان برای خرید و فروش دیگ بخار بیان نمود توجه به نشان استاندارد، گارانتی محصول، بیمه نامه و خدمات پس از فروش میباشد.

معیار های خرید و فروش دیگ بخار بویلر صنعتی
مهمترین معیار برای خرید و فروش دیگ بخار نشان استاندارد ایران و استاندارهای بین المللی می باشد. تضمین کیفیت و میزان بازدهی در بویلر را میتوان در دیگ بخار با نشان استاندارد مشاهده نمود.

از دیگر معیار ها برای خرید و فروش بویلر صنعتی به مواردی همچون نوع آلیاژ بکار رفته فولادی یا چدنی، نوع تجهیزات (مشعل، پمپ و…)، نحوه ساخت و و نوع جوشکاری بکار رفته در آن، ضخامت ورقه های فولادی و چدنی، ضریب ایمنی، ضخامت و نوع لوله، عایق بندی و جنس عایق کاری آن، طراحی آن دارای کاور و بدون کاور افقی و عمودی، ظرفیت واقعی و درج شده روی پلاک های دیگ بخار، بیمه نامه معتبر، گارانتی، نوع ارائه خدمات پس از فروش، مصرف بهینه سوخت، در مناطقی که نیاز به تصفیه آب وجود دارد نوع سختی گیر و اقداماتی که شرکت ارائه دهنده برای رفع آلودگی آب انجام میدهد، نوع تجهیزات الکتریکی مانند تابلو برق و… روکش نهایی اشاره نمود.

دقت داشته باشید معیارهای خرید و فروش دیگ بخار  گفته شد میتواند روی بازدهی راندمان و طول عمر بویلر صنعتی تاثیر مستقیم بگذارد بطوری که دیگ بخار شما دیگر نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات تا مدت طولانی داشته باشد. و بصورت کامل بتواند بخاردهی را انجام دهد.

نباید بویلر صنعتی کوچکی انتخاب کنید که جوابگوی کار شما نباشد و میزان بخاردهی آن به حدی باشد که از صد در صد توان استفاده شود. همچنین نباید بویلری که انتخاب میکنید بسیار بزرگ باشد. باید مناسب با فعالیت خود دیگ بخار را خریداری کنید. انتخاب مناسب اندازه و ظرفیت در خرید و فروش دیگ بخار میتواند هزینه های جانبی را بشدت کاهش دهد و عمر طولانی را برای دیگ بخاری که خریدار میکنید فراهم کند.

قیمت دیگ بخار داخل بازار نحوه قیمت گذاری آن
معیارهای خرید و فروش دیگ بخار  در تعیین قیمت دیگ بخار بسیار تاثیر گذار است. دلیل قیمت ارزان دیگ بخار میتواند عدم وجود یکی از معیارهای گفته شده باشد. اگر  قیمت دیگ بخار بویلر صنعتی که خریداری میکنید پایین است باید دقت داشته باشید که چه نوع تجهیزاتی در آن استفاده شده آیا نوع مشعل دلخواه شما بوده و آیا جنس و متریال مشعل به گونه ای است که در پیک کاری بتواند جوابگوی کار و یا صنعت مورد نظر شما باشد. آیا در هنگام وقوع مشکل میتوان از خدمات پس از فروش بهرمند شد و یا صرفا خدمات پس از فروش راهکارهای جذب مشتری میباشد. و در عمل هیچگونه خدماتی صورت نمیگیرد.

خرید و فروش بویلر صنعتی
ظرفیت دیگ بخار یکی از مهترین معیارهای تعیین قیمت دیگ بخار می باشد که در هنگام خرید و قروش دیگ بخار باید ظرفیت آن را باتوجه به نوع فعالیت خود تعیین کنید و یا از افرادی در حوزه فعالیت شما کار میکنند و تجربه خرید دیگ بخار را دارند مشورت کنید. بدلیل اینکه این افراد تجربه زیادی در استفاده از بویلر صنعتی دارند و از تمام مشکلات آن آگاه هستند.

باید با کارشناسان فروش و یا بخش فنی شرکت های ارائه دهنده خرید و فروش دیگ بخار تماس حاصل فرمایید تا شما را برای تعیین ظرفیت دیگ بخاری که میخواهید خریداری کنید راهنمایی کنند. ظرفیت دیگ بخار از 15 تا 30000 کیلو گرم بخار در ساعت می باشد و قیمت آن نیز از 14 میلیون تومان شروع و بسته به ظرفیت آن قیمت نیز تغییر میکند. بدلیل اینکه تجهیزات بیشتر برای دیگ های بخار بزرگ نیاز است. با نحوه قیمت گذاری و قیمت دیگ بخار آشنا شدیم حال اهمیت نشان استاندار را در تمامی موارد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار مدهیم.

اهمیت نشان استاندارد و استاندارد های بین المللی در خرید و فروش دیگ بخار
استاندارد ملی و  استاندارد های بین المللی در هنگام خرید و فروش دیگ بخار نشان از کیفیت ساخت، بازدهی مناسب، راندمان و طول عمر بالای آن است. بدلیل اینکه اگر دیگ بخار دارای استاندارد نباشد بدین معنی است که نتوانسته کیفیت ساخت قطعات و تجهیزات ضخامت بدنه جنس بدنه را طوری طراحی و اجرا کند که سازمان ملی استاندارد را متقاعد کند که بویلر صنعتی که میسازد دارای کیفیت بسیار بالای است. و بتواند نشان ملی این سامان را دریافت کند. از طرفی همانطور که گفته شد استاندارد خرید و فروش دیگ بخار روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

برای اخذ نشان استاندارد دیگ بخار یک مامور از طرف سازمان ملی استاندارد در زمان ساخت دیگ بخار مسئول تست و بازرسی دیگ بخار تمامی تجهیزات و متعلقات دیگ بخار را برعهده دارد. همچنین در فاصله زمانی های گوناگون بازرسی های بصورت سر زده انجام میگیرد. سازمان ملی استاندارد نیز برای تست و بازرسی در حین ساخت شرکت های را معرفی نمود تا تولید کنندگان دیگ بخار با آنها در ارتباط باشد و بازرسی های میدانی در زمان ساخت دیگ بار بویلر صنعتی انجام گیرد. در ادامه گواهینامه و استاندارد های که یک بویلر صنعتی باید داشته باشد را معرفی میکنیم.

تایید تجهیزات و متریال مصرفی، سنجش راندمان دیگ بخار، تایید نقشه اجرای، برچسب انرژی جهت راندمان بالا بویلر صنعتی، تایید جوشکاری طبق WPS و ست التراسونیک توسط شرکت مرجع بازرسی سازمان استاندارد ایران ارائه می شود. از استاندارهای بین المللی نیز میتوان به گواهی ISO-9001 مدیریت کیفیت جهت تولید انواع دیگ های بخار، گواهی ISO-14001 سیستم مدیریت زیست محیطی، گواهی ISO-18001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایی کارکنان، اشاره نمود.

نکات ایمنی خرید و فروش دیگ بخار بویلر صنعتی
باید به نکات ایمنی در هنگام خرید و فروش دیگ بخار توجه ویژه ای داشته باشید. با رعایت نکات ایمنی میتوانید از کیفیت و راندمان دستگاه خریداری شده اطمینان حاصل کنید این نکات عبارتنداز :  عایق تجهیزات و کفپوش ها چک کنید، از نوع سوخت، مشعل و پمپ بکار رفته در آن اطلاعات کامل بدست آورید. حداقل امکان دستورالعمل مشعل و پمپ را مطالعه کنید. روی تمامی دیگ های بخار یک پلاک قرار دارد که در آن نام شرکت تولید کننده، نوع سوخت، حداکثر فشار کاری، استاندارد های که بر اساس آن بویلر صنعتی تولید شده است، سال ساخت، تست فشار هیدرواستاتیک دیگ بخار قرار دارد.که میتوانید از ایمنی و مشخصات آن آگاهی کامل پیدا کنید.

دستورالعمل های ایمنی که شرکت تولید کننده ارائه مدهید در هنگام خرید و فروش دیگ بخار در اختیارتان قرار میدهید را نیز به خوبی مطالعه کنید. تا در هنگام کار با بویلر صنعتی دچار مشکل نشوید.

توجه به برند و خرید فروش دیگ بخار از برند های معتبر
برنده های شناخته شده ای زیادی در صنعت تولید دیگ های بخار بویلر های صنعتی وجود دارند که در مقاله تولید کننده دیگ بخار آنها را معرفی کردیم. اما سوال اینجاست برنده های معتیر چه تاثیری روی خرید و فروش دیگ بخار دارند؟ در اصل برند در نوع دیگ بخار تاثیر ندارد مهمتر از برند نوع دیگ بخار و کیفیت راندمان آن در خرید و فروش دیگ بخار از اهیمت بسیار بالای برخودار است. برندهای که توانستند نشان استاندارد ایران و گواهینامه های بین المللی ساخت دیگ بخار بویلر صنعتی را اخذ کنند تاثیر روی خرید و فرش بویلر صنعتی دارند

صرفا برند و تبلیغات برندینگ مهم نیست. کیفیت و تجهیزات، راندمان دیگ بخار در هنگام خرید و فروش دیگ بخار مهم تر است. ممکن است قیمت دیگ های با کیفیت و دارای استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی بیشتر باشد اما در عوض یک دیگ بخار بالاترین کیفیت و راندمان را خریداری کرده اید.

خرید و فروش دیگ بخار دست دوم
اولین مسئله برای خرید و فروش دیگ بخار دست دوم نشان استاندارد و برنده تولید کننده آن می باشد که تعیین کننده کیفیت بویلر صنعتی است. مقوله بعدی مشاهده تجهیزات بکار رفته در آن است نباید هیچگونه ترک، رسوب و با خوردگی در دیگ بخار دست دوم وجود داشته باشد. برای خرید و فروش دیگ بخار دست دوم میتوان روی بویلر صنعتی بخار تست های نظیر :

تست فشار هیدرولیک (تست مواردی همچون سوپاپ ها، اتصالات و مفصل های جوش داده شده، شیر های بویلر صنعتی، واشرها، اتصالات و مفصل های پیچ شده)، تست الکتریکی، تست بازرسی کلی و تست احتراق تست سیستم های کنترل ( پرشرسوئیچ، لول کنترل، شیر اطمینان و…) را انجام دهید این تست ها را نصاب ها و اپراتورهای دیگ بخار انجام میدهند. همچنین باید تیوب های بکار رفته در بویلر را نیز بررسی کنید که آیا متورم شده و تعیمر یا تعویضی در آن صورت گرفته است یا خیر تغییر شکل ظاهری در تیوب های بکار رفته بویلر صنعتی نشان دهنده شرایط نگهداری بد و تصفیه آب نا مناسب است.

برای تست ضخامت تیوب ها میتوان از تست التراسونیک استفاده نمود. همچنین باید از فروشنده دیگ بخار دست دوم سوال بپرسید که آیا شرکت ارائه دهنده تست و بارزسی دوره ای را روی دستگاه انجام داده است؟ عمر مفید دیگ های بخار بین ده تا پانزده سال بسته به تجهیزات با کیفیت و نگهداری درست از آن می باشد. اگر دیگ بخار دست دومی که میخواهید خریداری کنید بیش از این رج بود باید اطمینان حاصل کنید که تیوب ها و تجهیزات مهم دیگ بخار تعویض شده باشد.

5 دلیل برای اینکه بدون اطلاعات کافی اقدام به خرید و فروش دیگ بخار بویلر صنعتی نکنید.
1 اگر در خرید و فروش دیگ بخار اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است دیگ بخاری که خریداری میکنید مناسب شغل و صنعت شما نباشد.

2 اگر اطلاعات کافی در مورد تجهیزات و راندمان دیگ بخار نداشته باشید نمیتوانید تشخیص دهید چه تجهیزاتی در آن بکار رفته و چه بازدهی دارد. در نتیجه ممکن است دیگ بخار بویلر صنعتی که خریداری کرده اید بازدهی و راندمان دلخواه شما را نداشته باشد.

3 عدم شناخت استاندارهای بین المللی ممکن است شما را فریب دهد و شرکتی اعلام کند که دارای استاندارهای بین المللی می باشد اما نتوانسته استاندارد ملی را اخذ کند که این نشان از بی کیفیت بودن محصول است.

فروش دیگ بخار یک تن دوتن  30 تن 550 و 250
4 عدم اطلاعات کافی از برند ها و شرکت های تولید کننده نیز میتواند شما را گمراه کند و افراد سودجو بخواهند از این برنده های معتبر سو استفاده کنند. اما اگر شما شناخت کافی از آن داشته باشید. هیچکس نمیتواند شما را به خرید دیگ بخار بدون کیفیت و دارای برند قلابی وادار کند.

5 اطلاعات کافی میتواند شما در هنگام کار با دستگاه و  نگهداری از نیز کمک کند و باعث شود بتوانید بصورت اصولی از دیگ بخار استفاده و طبق دسورالعمل شرکت سازدنده از آن نگهداری کنید.

فروش دیگ بخار یک تن دوتن  30 تن 550 و 250
همانوطر که گفته شده دیگ های بخار با ظرفیت های مختلفی تولید و به فروش میرسد که هرکدام از آنها دارای مشخصات جداگانه میباشد. و باید طبق کاربری و کاربرد ان در صنایع مختلف ظرفیت دیگ بخار را تعیین کنید. پرفروش ترین دیگ های بخار با ظرفیت یک تن دوتن  30 تن 550 و 250 می باشد. برای اطلاع از قیمت دیگ های بخار یک تن دوتن  30 تن 550 و 250 میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید تا قیمت ها را در اختیارتان قرار دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.