حوله 2 تکه یا 6 تکه ؟ کدام مناسب سیسمونی نوزاد است ؟

پیشنهاد کارتز برای خرید حوله مناسب کودک

حوله نوزاد 2 تکه

حوله نوزادی شش تکه آبی خرس خوابالو

حوله نوزادی 2 تکه ساده ترین حوله کودک است که به آن حوله دورپیچ نیز گفته می شود و  از یک کلاه کوچک در گوشه آن برخوردر است . این حوله مربعی شکل است و برای پیچیدن نوزاد در آن مناسب است . از آن جایی که حمام کردن نوزاد پس از تولد با چالش های زیادی برخورداست ، توصیه می شود از این مدل حوله مناسب کودک استفاده کنید .

حوله 2 تیکه نوزاد شامل حوله دورپیچ و لیف کودک است و از قیمت مناسب تری برخوردار است . این سرویس حوله ، در دسته حوله ارزان کودک قرار می گیرد . اگر تمایل به خرید حوله مناسب کودک با قیمت مناسب دارید ، کارتز این مورد را به شما پیشنهاد می دهد .

حوله نوزاد 6 تکه

 

حوله نوزاد 6 تکه صورتی خرس خوابالو

این سرویس حوله نوزاد از 6 تیکه مختلف شامل :

  • حوله تن پوش
  • حوله دورپیچ
  • لیف
  • حوله صورت
  • یک جفت پای پوش

است . این سرویس حوله با استقبال خوبی برای خرید سیسمونی نوزاد روبروست و با توجه به تعداد تکه ها کاربردی و اقتصادی تر است .

برای خرید انواع حوله نوزاد می توانید به فروشگاه آنلاین کارتز مراجعه کنید و خرید اینترنتی حوله مناسب کودک خود را ثبت کنید .

خرید حوله حمام نوزاد

تهیه حوله مناسب کودک یکی از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد  است و به دلیل ارتباط نزدیکی که با بهداشت و سلامت کودک دارد ، با حساسیت ویژه ای تهیه می شود . برای خرید حوله حمام نوزاد بهتر است به بهترین برند موجود در بازار مراجعه کنید .

حوله حمام نوزاد باید از آبگیری خوبی برخوردار باشد و در عین حال سنگین و ضخیم نباشد . هر چقدر درصد نخ در حوله مناسب کودک بیشتر باشد ، ضمن اینکه از لطافت و نرمی بیشتری دارد ، قدرت جذب بالاتری نیز خواهد داشت .

برای خرید حوله حمام نوزاد و کودک ، ست حوله کارتز می تواند انتخاب مناسبی باشد که علاوه بر داشتن استاندارد لازم از قیمت مناسبی نیز برخوردار است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.