استفاد از سرویس خواب مسافرتی نوزاد به جای ست دم دستی نوزاد

اگر به تازگی صاحب فرزند شده‌اید و دلتان حسابی برای مسافرت دسته جمعی تنگ شده است؛ اما نگران راحتی و خواب نوزادتان هستید؛ بهتر است به فکر یک سرویس خواب مسافرتی مناسب باشید. این سرویس‌های دم دستی عصای دست شما خواهند بود. در این مقاله انواع سرویس خواب مسافرتی نوزاد را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

سرویس خواب نوزاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

سرویس خواب نوزاد باید مناسب وزن و قد آن باشد. باید به طول،اندازه و ارتفاع از سطح زمین دقت کرد.همچنین حفاظ و مقاومت و جنس خوبی داشته باشد.معمولا سرویس خواب کودک و نوزاد یکسان است و کمی در ابعاد تفاوت دارند. با کمی آینده نگری سرویس خواب نوزادی می‌تواند حداقل تا 5 سالگی کودک مفید باشد بعد از ان نیاز به تغییر سرویس و تخت خواب فرزندتان خواهید داشت

سرویس دم دستی نوزاد

سرویس مسافرتی یا دم دستی شامل یک تشک، لحاف و بالشی کوچک است. این سرویس‌ها برای نوزادان تا 12 ماهگی طراحی و تولید شده‌اند. بسته به سلیقه و علاقه‌ی خودتان می‌توانید طرح و رنگ پارچه‌ی آن را انتخاب کنید. سرویس خواب‌هایی که برای مسافرت و گشت و گذار دوخته می‌شوند؛ برای راحتی بیشتر معمولا وزن کمتری نسبت سایر سرویس خواب‌ها دارند

مدل‌های جدید سرویس خواب نوزاد

انواع مختلفی از مدل‌های سرویس خواب مسافرتی نوزاد در بازار وجود دارند که بسته به علاقه، چندماهگی نوزاد و متریال به کار رفته در آن‌ها قیمت‌های متنوعی دارند. سرویس خواب‌های ساده با پشم طبیعی گوسفندی، سرویس نوزاد با پشم شیشه و الیاف، سرویس‌های خواب با پارچه‌‎های کتانی ایرانی و خارجی، ست مسافرتی، ست گهواره‌ای، سرویس برای تخت خواب کودک و تشک گارددار از انواع مدل‌های سرویس خواب نوزاد به شمار می‌روند.

تشک گارد دار نوزاد

تشک‌های گارد دار به راحتی می‌توانند برای یک مسافرت طولانی مناسب باشند. این تشک‌ها با طراحی منحصر به فردشان علاوه بر زیبایی و کیفیت، می‌توانند از نوزاد شما هم محافظت کنند. دیواره‌های کناری تشک، محافظت از نوزاد را بر عهده دارند و پشم یا الیاف چند لایه نیز می‌توانند مراقب گردن و ستون فقرات نوزاد باشند.

برای انتخاب سرویس خواب مناسب نوزادان باید به چه عواملی توجه کنیم؟

یکی از عواملی که برای خرید سرویس خواب مناسب بسیار مهم است، جنس ان است. بهترین جنس سرویس خواب پشم گوسفند است. پشم باعث گرمی و لطافت است و به بافت و استخوان بندی کودکان اسیبی نمی‌زند. پشم مصنوعی در مواجه با پشم طبیعی کیفیت مرغوبی ندارد. بهتر است ست لحاف و تشک و بالش کودک به صورت جداگانه و با روش‌های سنتی تهیه و دوخته شوند. این سرویس خواب‌ها نسبت به ست‌های بازاری کیفیت و ارزشی بالاتر دارند.

چطور سرویس خواب نوزاد بدوزیم؟

اگر علاقه مند به دوخت سرویس خواب هستید بهتر است ابتدا بر روی یک پارچه کهنه امتحان کنید در صورتی که ایرادی نداشتید با پارچه اصلی و پشم گوسفندی یا پشم شیشه کار خود را ادامه دهید. برای دوخت ابتدا الگوی مورد نظرتان بر روی پارچه پیاده و ابعاد و فاصله دوخت را برش بزنید. سپس درون تشک را با مقدار مناسبی از پشم پر کنید و سپس پشم را به آستر متصل سازید و سپس دوخت رویی را انجام دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.