صادرات خاویار دریای خزر چگونه انجام می شود ؟

خاویار دریای خزر

نام و آوازه خاویار ایران را حتما شنیده اید ! کم تر کسی می تواند ادعا کند که از خاویار ایرانی چیزی نمی داند . خاویاری که در شمال کشور ایران پرورش و تولید می شود به خاویار دریای خزر معروف می باشد و از همان خواص انواع دیگر خاویار برخوردار است .

صادرات خاویار ایران به دیگر کشور ها سالیان سال است که انجام می پذیرد و هر ساله بر تعداد مشتریان آن افزوده می شود . خواص بیشمار خاویار  و طعم بی نظیر آن ، این غذای لوکس را متفاوت و خاص کرده است .

صادرات خاویار دریای خزر ایران

خاویار دریای خزر ، تخم بارور نشده ی انواع ماهیان خاویاری در دریای خزر است و رایج ترین انواع آن ، خاویار بلوگا  ، آسترا و سورگا می باشد . صادرات خاویار بلوگا ، به دلیل ویژگی های خاصی که دارد ، مشهور و پر طرفدار تر از سایر خاویار ایرانی است .

خواص خاویار دریای خزر

ارزش غذایی بالا و خواص فراوان این خوراکی ، آن را به محبوب ترین و البته با ارزش ترین ماده غذایی تبدیل کرده است . یک وعده خاویار می تواند تا 2 برابر نیاز بدن به ویتامین B   را تامین کند و هم چنین سرشار از کلسیم ، آهن ، فسفر  ، روی و سایر ویتامین ها می باشد .وجود اسید آمنه ضروری بدن و امگا 3 فراوان یکی دیگر از دلایل ارزش غذایی بالای خاویار است .

از خواص و ارزش غذایی خاویار دریای خزر می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • جلوگیری از افسردگی
  • جلوگیری از سرطان
  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • سلامت پوست و کلاژن سازی
  • بهبود استخوان سازی

صادرات خاویار دریای خزر ایران

با اشراف بر ارزش غذایی و خواص خاویار دریای خزر به تمایل سایر کشور ها برای خرید خاویار ایران  پی می برید.

اگر تمایل به صادرات خاویار دریای خزر ایران به سایر کشور ها دارید با شرکت معتبر وارنا تجارت اوراسیا در ارتباط باشید .

تماس با وارنا 

 

صادرات خاویار دریای خزر ایران به اروپا

ارسال خاویار ایرانی به سایر کشور ها سالیان سال است که در ایران انجام می پذیرد . بسیاری از کشور ها از جمله آلمان ، بلژیک ،هلند از جمله مشتریان خاویار ایران هستند .صادرات خاویار به ترکیه یکی از کشور های هدف برای صادرات است .

نه تنها کشور های اروپایی بلکه  بسیاری از کشور های آسیایی  تمایل به واردات خاویار دریای خزر  دارند . صادرات خاویار به چین ، عمان ، کویت و عراق قابل توجه است . برای صادرات خاویار دریای خزر به  سایر کشور ها حتما از طریق شرکت وارنا تجارت اوراسیا اقدام نمایید . تا بتوانید از شرایط ، قوانین و مجوز های لازم به منظور صادرات مطلع شوید .

 

 

صادرات خاویار قزل آلا

 

قیمت خاویار دریای خزر

خاویار به گران ترین ماده غذایی معروف است . به همین دلیل در لوکس ترین رستوران ها و لاکچری ترین میهمانی ها سرو می شود . به همین دلیل  معمولا در کشور های توریستی طرفدار بیشتری دارد . صادرات خاویار به دبی ، نمونه بارزی برای توضیح این مطلب است .

علت بالا بودن قیمت خاویار دریای خزر ، کمیابی ماهیان مولد خاویار ، چرخه ی  تولید و پرورش طولانی و خواص فراوان آن است . همچنین نوع خاویار ، میزان خرید ، نوع بسته بندی و روش ارسال نیز می تواند بر قیمت خاویار دریای خزر موثر باشد . تورم جهانی و قیمت دلار نیز می تواند در هزینه خرید خاویار تاثییر گذار باشد .

 

صادرات خاویار ایرانی با وارنا|Caviar export to China

برای اطلاع دقیق از هزینه صادرات و قیمت خاویار دریای خزر به شرکت وارنا تجارت اوراسیا مراجعه کنید و از کارشناسان فروش قیمت روز انواع خاویار را جویا شوید.

تماس با وارنا 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.