راهنمای خرید حوله نواد

همیشه وقتی حرف از خرید لوازم مخصوص کودک و نوزاد می‌شود، به لطیف‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار فکر می‌کنیم. چون پوست نوزادان حساس است و باید از محصولات ساخته شده از مواد باکیفیت استفاده شود. حوله‌ی کودک یکی از آن وسایلی است که باید نرم، لطیف و باکیفیت باشد تا پوست کودک در اثر استفاده از آن آسیب نبیند. اما برای خرید یک حوله‌ی مناسب باید چه نکاتی را بررسی کنید؟

در این مطلب از کارتز بیبی قرار است درباره‌ی نکات مهم برای خرید حوله‌ کودک صحبت کنیم و ۵ حوله‌ی عالی موجود در دیجی‌کالا را هم به شما معرفی کنیم.

۵ نکته‌ی مهم برای خرید حوله‌ی کودک

حفظ ایمنی و سلامت کودک اولویت اصلی والدین در زمان خرید لوازم مربوط به کودکان است. این حساسیت باید برای خرید حوله هم در نظر گرفته شود. در این بخش با مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید حوله به آن‌ها توجه کنید، آشنا می‌شوید.

۱. نرمی و راحتی

با توجه به نازک و حساس بودن پوست کودک باید حتما یک حوله‌ی نرم، لطیف و ضد حساسیت انتخاب کنید. حوله‌هایی از جنس بامبو یا ۱۰۰% پنبه بهترین گزینه برای کودکان شما هستند.

۲. اندازه و طرح

اندازه‌ی حوله‌ی حمام باید برای کودک شما مناسب باشد تا وقتی از حمام بیرون می‌آید به راحتی دور او پیچیده شود. این موضوع برای نوزادان بسیار مهم‌تر است چون وقتی قرار است از حمام بیرون بیایند باید کاملا حوله پیچ شوند تا سرما نخورند.

۳. سرعت خشک شدن

بچه‌ها زیاد فعالیت می‌کنند و ممکن است در طول یک ساعت بازی چندین بار به سرویس بهداشتی مراجعه کنند. شما باید حوله‌ی دست و صورت آن‌ها را از جنسی انتخال کنید که به سرعت خشک شود. همچنین باید حوله‌ی حمام کودکان از جنسی انتخاب شود که به سرعت بدن آن‌ها را خشک کرده و خودش هم زود خشک شود. چون کودکان بازیگوش هستند و خیلی طاقت پوشیدن حوله، آن هم حوله‌ی خیس شده، را ندارند.

۴. دوام زیاد و نگهداری آسان

حوله‌ی کودک مثل همه‌ی لباس‌ها و سرویس خواب او باید در فواصل زمانی کم شسته شود تا آلودگی در آن جمع نشود. پس باید حوله‌ای را انتخاب کنید که از مواد درجه یک و مقاوم ساخته شده باشد. همچنین بهتر است به سراغ حوله‌هایی بروید که قابلیت شست‌وشو با ماشین لباسشویی را دارند. شستن حوله با دست سخت است و می‌تواند در طولانی مدت اذیت کننده باشد. پس با استفاده از حوله‌هایی که قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی دارند، سرعت و کیفیت تمیز کردن حوله‌ها را بالا می‌برید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.